نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به معرفی نرم افزارهای حسابداری شایگان سیستم می پردازد.
نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به معرفی نرم افزارهای حسابداری شایگان سیستم می پردازد.

معرفی برخی از گزارشات در نرم افزار مالی

با نرم افزار مالی می‌توانید تمامی محاسبات مالی و حسابداری خود را با حذف و یا کاهش خطای انسانی انجام دهید. تمام عملیات ریاضی یک عملیات مالی با استفاده از نرم افزار مالی به طور اتوماتیک صورت می‌گیرد که دقت آن بسیار بالاتر از دقت انسان است. یک محاسبه اشتباه در ابتدای کار می‌تواند تاثیرات منفی در تمامی امور حسابداری کسب‌وکار شما داشته باشد.

از نرم افزار مالی شایگان سیستم استفاده می‌شود چرا که توسط حسابداران حرفه‌ای تولید شده است، دارای گزارش‌های متنوع است، تمامی عملیات مالی و حسابداری کسب‌وکار در یک نگاه قابل بررسی است (با استفاده از نمودارهای متنوع)، حسابرسی مربوط به تراکنشات مالی آسان است و همچنین اطلاعات برای چندین دستگاه به طور همزمان می‌تواند قابل مشاهده باشد.

در فرم گزارش دفتر معین حساب‌های نرم افزار مالی شایگان سیستم شما قادر به مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به تراکنشات یک حساب مانند اسناد مربوط به فاکتور خرید و فروش، برگه دریافت وجه، دفتر چک، دفتر قسط و... هستید که برای هر کدام از اسناد اطلاعاتی مانند: میزان بدهکار بستانکار بودن حساب، مانده نهایی و ... قابل مشاهده است.

در این فرم از نرم افزار مالی می‌توانید گزارش را بر اساس تاریخ، شماره سند و مبلغ انتخاب نمایید. همچنین از دیگر اطلاعاتی که در این بخش قابل انتخاب است می‌توان به تعیین از شماره سند تا شماره سند، از تاریخ تا تاریخ، تفصیلی شناور، مرکز هزینه، پروژه، کنترل سند که می‌تواند اسناد کنترل شده یا نشده و یا هر دو را نعیین کرد، اسناد بررسی شده یا نشده و یا هر دو نیز قابل انتخاب است، تیک بعد از آخرین مانده صفر، چند ارزی که می‌تواند دو مقدار بلی و خیر باشد، نوع چند ارزی که دارای لیست انتخابی با موارد بر اساس نرخ زمان ورود ارز، بر اساس نرخ روز ارز، ردیف‌های بدون چند ارزی، برحسب یک ارز، فقط ارز انتخابی و فقط ارز انتخابی (نتیجه بر حسب ارز فعال) است، نوع ارز، همچنین شماره تماس مربوط به حساب نیز در این بخش قابل مشاهده است که این اطلاعات در بخش اطلاعات جزئی مربوط به معرفی حساب قابل تعیین است. در انتهای لیست تراکنشات در بخش پایینی فرم قادر به مشاهده وضعیت کلی حساب هستید. در این بخش با انتخاب حساب اطلاعات مربوط به سرگروه حساب، گروه و معین حساب قابل مشاهده است.

گزارش وضعیت مشتری و کالا از امکانات منحصر به فرد نرم افزار مالی شایگان سیستم که مختص نرم افزار مالی نسخه 9 به بالا است.  با این امکان می‌توانید به ازای انتخاب هر تعداد کالا و حساب، وضعیت کالاها که میزان خرید، میزان فروش و... است را برای هر کدام از حساب‌های مربوطه را مشاهده نمایید. تعداد ستون‌ها و سطرها در این جدول بسته به تعداد انتخابی کالا و حساب‌ها افزایش پیدا می‌کند.

در این بخش امکان انتخاب چند کالا و حساب با استفاده از کلید Insert ممکن است. در این فرم نرم افزار مالی امکان تعیین تاریخ و نوع فاکتور و نوع گزارش وجود دارد. نوع فاکتور می‌تواند یکی از موارد خرید، فروش، تولید، حواله، رسید، تعدیل اضافی و تعدیل نقصانی و نوع گزارش یکی از موارد مبلغ، مقدار1 و مقدار2 باشد. بعد از تعیین موارد گفته شده دکمه شروع را انتخاب نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد