نرم افزار مالی برای انجام عملیات مالی و حسابداری به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار میگیرد. به این صورت که شما فاکتورهای خرید یا فروش خود را صادر میکنید و سیستم به طور اتوماتیک سند حسابداری آن را نیز صادر میکند و همچنین با صدور سند حسابداری سندهایی که مربوط به ورود و خروج کالا از انبار است سیستم به طور اتوماتیک بر موجودی انبار و همچنین حسابها اثرگذار است.
به علت اتوماتیک بودن عملیات امکان خطا در نرم افزار مالی کاهش پیدا میکند و با کمترین خطا امکان مدیریت بر عملیات و تراکنشات مالی و حسابداری فراهم میآید.
از نرم افزار مالی برای مدیریت تمامی فعالیتهای مالی و حسابداری شرکتها همچنین سازماندهی آنها استفاده میشود.
با صدور فاکتور خرید یا فروش امکان مرجوع کالاها وجود دارد که در نرم افزار مالی حسابگر امکان برگشت از فروش و برگشت از خرید به همین مضمون طراحی شده است. در برگشت از خرید و فروش باید در قسمت رفرنس، شماره فاکتور خرید یا فروشی که صادر کردهاید را وارد کنید اگر شماره فاکتور را فراموش کردهاید باید در فیلدهای اضافی فاکتور مبلغ برگشتی را وارد کنید که این مبلغ برابر قیمت میانگین کالای مرجوعی در زمان صدور فاکتور خرید یا فروش است.
بعد از انتخاب نام و حساب مشتری کد رفرنس را انتخاب نمایید. سپس با استفاده از دکمه سریع Ctrl + q وارد جدول پایین شوید و اطلاعات کالاهای مرجوعی را وارد کنید. بعد از واردکردن اطلاعات دکمه ذخیره را انتخاب نمایید سپس برای مشاهده سند فاکتور مرجوعی روی ثبت و سپس سند کلیک کنید و سند مربوطه را مشاهده نمایید.
در نرم افزار مالی حسابگر امکان تعریف سریال برای کالا وجود دارد به این صورت که در هنگام صدور فاکتور خرید بعد از انتخاب کد و نام فروشنده، محصولات خود را انتخاب نمایید سپس اطلاعات مربوط به خرید خود که شامل کالاهای خریداری شده، تعداد، قیمت، انبار و... است را وارد کنید. برای ثبت سریال برای کالای مورد نظرتان روی ردیف آن کالا کلیک کنید سپس از منوی پایین صفحه فاکتور خرید روی سریال کلیک کنید در فرم باز شده شاهد دو تب سریالهای مربوط به ردیف فاکتور و سریالهای مربوط فاکتور هستید. با انتخاب تب اول میتوانید برای کالای خود سریال تعریف نمایید. در ابتدا روی ایجاد کلیک کنید در بخش تعداد، تعداد کالای شما قرار دارد. اولین سریال خود را در جلوی از سریال وارد کنید خود سیستم به طور اتوماتیک سریال آخرین کالا را در جلوی تا سریال قرا میدهد. در این بخش نام و شماره حساب تفصیلی گارانتی کننده را مشاهده میکنید. در بخش تاریخ گارانتی، تاریخ شروع گارانتی قرار داده شده است و در قسمت مدت گارانتی، تعداد روزهای گارانتی از زمان شروع گارانتی را وارد نمایید. در قسمت شرح قادر به ثبت توضیحی درباره کالا نیز هستید. بعد از ثبت اطلاعات لازم روی دکمه ایجاد کلیک کنید. حالا تمامی کالاهای شما با شماره سریال و اطلاعات درج شده برای آنها قابل مشاهده است.
در نرم افزار مالی حسابگر برای هر سریال کالا چند وضعیت جاری، معیوب، در کنترل و سوخت شده تعریف شده است که این وضعیتها در بخش معرفی کالا، تب وضعیت سریال کالا قابل دستیابی و تغییر است.
نرم افزار حسابداری شایگان نرم افزار جامع برای کلیه امور مالی مورد استفاده قرار میگیرد. با این نرم افزار میتوانید به تعداد نامحدودی حساب، شرکت، کالا تعریف نمایید. حسابداری در نرم افزار حسابداری به صورت چهار سطحی که در نسخه 10 این محصول میتوان تا 9 سطح حساب تعریف کرد. تعداد سطوح کالاها در نرم افزار حسابداری به صورت سه سطحی قابل تعریف است. با تعریف بی نهایت شرکت امکان انتقال اطلاعات بین شرکتهای تعریف شده نیز ممکن است.
امروزه هر کسبوکاری برای انجام امور مالی خود نیاز به استفاده از نرم افزار حسابداری و مالی جامع و یکپارچه دارد زیرا نرم افزار حسابداری امور حسابداری شما را با دقت و سرعت بالا انجام میدهد.
اگر تازه صاحب یک کسبوکار شدهاید برای مدیریت عملیات حسابداری خود به نرم افزار حسابداری نیاز دارید. علاوه بر مدیریت بر امور مالی، تبلیغات بخش مهمی برای شما تلقی میگردد.
در ابتدا برای داشتن یک تبلیغ موفق باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید. توجه داشته باشید که تبلیغات شما نباید برای همه اقشار جذاب باشد بلکه اگر فقط برای قشر مد نظرتان جذاب باشد، کافی است. در تبلیغات از کمپینهای مختلفی استفاده نمایید.
راههای مختلفی برای تبلیغات کسبوکار وجود دارد که از جمله این تبلیغات میتوان به موارد زیر اشاره نمود.
اولین راه پیشنهادی ساخت وبسایت به نام شرکتتان است که در آن به توضیح کسبوکارتان بپردازید. بعد ساخت وبسایت تلاش کنید که از راههای مختلف وبسایتتان را در صفحه اول گوگل قرار دهید. چرا که امروزه اولین کاری که هر خریدار برای خرید محصول انجام میدهد سرچ کردن محصولش در گوگل است. اگر سایت شما در گوگل جایگاه خوبی داشته باشد میتواند به رونق کسبوکارتان کمک زیادی کند.
ایجاد صفحات به نام تجاری شرکتتان در شبکههای اجتماعی مانند Telegram، Instagram، Linkedin و... برای معرفی بهتر و گستردهتر شرکتتان
ایجاد ایمیل به نام شرکتتان
استفاده از رپرتاژ خبری در سایتهای خبرگزاری و لینک کردن این آگهیها به وبسایتتان
انتشار مقالاتی مفید درباره کسبوکارتان در وبلاگها و یا سایتهای مرتبط با نوع کسبوکارتان. در پایان هر مقاله از کلمات کلیدی مفید و مرتبط با کسبوکارتان استفاده نمایید همچنین مقاله خود را به سایتتان لینک کنید.
طراحی ست اداری شرکت که شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکتنامه، خودکار و...
شرکت در همایش و نمایشگاههای مرتبط با کسبوکارتان و ارائه کالاهای تبلیغاتی رایگان به عنوان اشانتیون برای معرفی و ماندگار کردن شرکتتان در ذهن مراجعین
تولید پوستر و کاتالوگ برای معرفی شرکت و توزیع این موارد در مراکز مرتبط با نوع کسبوکارتان
برای شرکتتان بنر متحرک طراحی کنید و از سایتهای پربازدید مرتبط با کسبوکارتان بخواهید که تبلیغات شما را هم نیز در بخش تبلیغات سایتشان نمایش دهند.
اگر شرکت فروشگاهی دارید از طرحهای تشویقی برای جذب مشتری استفاده نمایید. یکی بخر یکی ببر!
نرم افزار مالی و حسابداری برنامه حسابداری است که به شما امکان مدیریت روی کلیه عملیاتتان را با بالاترین امکانات، سرعت و دقت بالا میدهد. با نرم افزار مالی قادر به تهیه انواع مختلف گزارش از تمامی عملیات موجود در سیستم هستید. که با مشاهده این گزارشها کنترل کلیه امور مالی به بهترین نحو صورت میگیرد. نرم افزار مالی شایگان دارای بیش از 1500 نوع گزارش دارد که با استفاده از این گزارشها تصمیمگیریهای مالی و مدیریتی آسانتر صورت میپذیرد.
در این مقاله به بررسی چند نوع گزارش نرم افزار مالی شایگان پرداختهایم.
در بخش گزارشها کلی شرکت، میتوانید از اطلاعات مربوط به دفتر تلفن، ترازنامه، سود و زیان، گزارش پارامتریک، لیست کاربران، ترازنامه استاندارد گزارش بگیرید.
در بخش گزارشها نقطه فروش میتوانید گزارش حجم فروش کاربران را مشاهده نمایید.
در بخش گزارشها شخصی نرم افزار مالی شایگان فرم گزارشهایی که توسط شما طراحیشده است را مشاهده میکنید. برای ایجاد یک گزارش شخصی روی جدید کلیک نمایید و نام گزارش خود را وارد کنید سپس دکمه تایید را انتخاب نمایید. بعد از ایجاد گزارش روی طراحی کلیک کنید و گزارش مد نظر خود را طراحی نمایید. بعد از انتخاب طراحی از بین فیلدها فیلد مورد نظر خود را در جای مناسب قرار دهید و سپس از منوی پرونده گزینه ذخیره را انتخاب نمایید. گزارش شخصی شما آماده است.
در بخش گزارشها حسابداری صنعتی نرم افزار مالی شایگان سیستم قادر به مشاهده گزارشها محصولات بدون تعریف مواد اولیه، گزارش مواد مورد نیاز جهت تولید محصول، مصرف استاندارد مواد اولیه در محصولات، تولید بر اساس موجودی مواد، لیست قیمت تمام شده محصول، ریز مواد اولیه مصرفی در محصول، محاسبه قیمت تمام شده محصولات، قیمت تمام شده بر اساس فرمول ساخت، وضعیت تولید به همراه ریز مواد مصرفی، حقوق کارمزدی بر اساس تولید، حقوق کارمزدی بر اساس حساب، مقایسه قیمت تمام شده، وضعیت محصولات تولید شده هستید.
در بخش گزارشها مربوط به مراکز هرینه میتوانید صورت حساب مراکز هزینه و گزارش مربوط به وضعیت خرید و فروش مراکز هرینه بر اساس مرکز ردیف، زارش هزینهیابی مراکز هزینه، تراز گروه مراکز هزینه، تراز مراکز هزینه، مراکز هزینهبر اساس حساب تفصیلی، دفترمعین مراکز هزینه، مراکز هزینهبر اساس حساب معین، مراکز هزینهبر اساس حساب کل، مراکز هزینهبر اساس حساب گروه، کنترل ردیفهای سند و مراکز هزینه مرتبط، وضعیت کالاها و مراکز هزینه، وضعیت گردش کالاها و مراکز هزینهبر اساس مرکز ردیف، خرید و فروش مراکز هزینهبر اساس مرکز فاکتور، لیست مراکز هزینه و گروه مراکز هزینه قابل گزارشگیری هستند.
در برنامههای چند کاربره کاربران امکان ارسال پیام برای یکدیگر را دارند. برای این امر ارسال پیغام را انتخاب نمایید سپس متن مورد نظر خود را وارد کنید سپس کاربر مورد نظر را انتخاب نمایید و اقدام به ارسال پیام نمایید. ارسال پیام از دیگر امکانات نرم افزار مالی شایگان سیستم است.