نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به معرفی نرم افزارهای حسابداری شایگان سیستم می پردازد.
نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به معرفی نرم افزارهای حسابداری شایگان سیستم می پردازد.

نحوه تکمیل اطلاعات فردی در نرم افزار حقوق دستمزد

در نرم افزار حقوق دستمزد پس از ورود به فرم مشخصات پرسنل و تب فردی، مکان‌نما به صورت خودکار روی کد پرسنل قرار می‌گیرد. در صورتیکه تاکنون پرسنلی را در سیستم معرفی نکرده باشید با فشردن اولین کلید روی کد پرسنل، لیست خالی و در غیر این صورت، شماره و نام افراد درون لیست نمایش داده می‌شود. جهت معرفی کردن و یا انتخاب پرسنل باید در محلی که مکان‌نما قرار دارد شماره‌ای چندرقمی وارد نمایید.

توجه فرمایید که تعداد ارقام تشکیل‌دهنده شماره پرسنل، برابر با تعدادی است که استفاده‌کننده در زمان نصب برنامه اعلام کرده است.

برای وارد کردن شماره مورد نظر چهار روش به شرح زیر ممکن است:

1-      تایپ نمودن شماره مورد نظر به طور کامل.

2-      استفاده نمودن از کلیدهای مکان‌نما (/\) و (\/) به‌منظور حرکت در لیست و یافتن شماره مورد نظر.

3-      روش سوم ترکیبی از دو روش ذکرشده بالا می‌باشد. به این صورت که می‌توان تا هر بخشی از شماره که به خاطر آورده می‌شود را تایپ نمود و برای کامل کردن شماره از کلیدهای مکان‌نما استفاده نمود.

فرم مشخصات فردی در اطلاعات پایه پرسنل

 با وارد کردن هر عدد، راهنمای انتخاب در لیست به اولین شماره‌ای که آن اعداد را در ابتدای خود دارد انتقال داده می‌شود. می‌توان گفت که شما با استفاده از این روش، به شماره موردنظرتان نزدیک‌تر شده‌اید و جستجو در لیست صفحه ساده‌تر انجام می‌گیرد.

زمانی که با تایپ نمودن تعدادی از اعداد، راهنمای انتخاب لیست، روی شماره مد نظر شما قرار گرفت، قادر هستید با استفاده از کلید Enter یا تائید شماره موردنظرتان را انتخاب نمایید.

4-     با استفاده از نام پرسنل، شماره پرسنل را پیدا کنید.

هنگامی که علامت چشمک‌زن در خانه شماره پرسنل قرار گرفت و فهرست پرسنل باز شد، درصورتی‌که شماره پرسنلی را ندارید، می‌توانید کلید جستجوی پیشرفته موجود در پایین لیست را انتخاب نمایید و در پنجره‌ای که باز می‌شود کلمه مورد نظر را وارد کنید. هنگامی که راهنمای انتخاب روی ردیفی از فهرست پرسنل قرار داشته باشد، بعد از انتخاب کلیدهای گفته‌شده در بالا، نام پرسنل مورد نظر در جلوی خانه «کلمه مورد جستجو» نوشته می‌شود.

شما قادر هستید که با تائید و یا اصلاح پیش‌فرض موجود و یا با وارد کردن کلمه موردنظر (که قسمتی از نام و نام خانوادگی پرسنل موردنظر خواهد بود) و سپس با فشردن کلید (Enter) یا تائید، آغاز کار جستجو را به برنامه اعلام کنید.

بعد از پیدا کردن اولین موردی که مورد جستجو در نام آن پرسنل وجود داشته است، شماره و نام پرسنل را نمایش داده و راهنمای انتخاب درون فهرست پرسنل را روی آن مورد قرار می‌دهد.

در صورتی که نیاز به ادامه جستجو بود از کلید (>) و در صورت برگشت به مورد یافته شده قبلی از کلید (<) استفاده کنید.

بعد از پیدا کردن پرسنل مورد نظر، با فشردن کلید (Enter) یا تایید، شماره پرسنل مورد نظر به خانه شماره پرسنل در فرم ورود و اصلاح فردی منتقل می‌شود و لیست جستجو از روی صفحه نمایش برداشته می‌شود.

بعد از وارد کردن شماره مورد نظر، در صورت وجود داشتن شماره مورد نظر، برنامه بقیه اطلاعات را روی صفحه ظاهر می‌نماید و استفاده کننده اجازه اصلاح اطلاعات را داراست.

در صورت عدم وجود آن شماره، برنامه شروع به دریافت اطلاعات زیر می‌نماید (در شکل زیر اطلاعات دریافتی مورد نیاز نشان داده شده است.)

جهت تکمیل وضعیت تأهل پرسنل، لیستی حاوی چهار انتخاب در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. یکی از این انتخاب‌ها معیل (فرد مجردی که بر اساس تأییدیه سازمان تأمین اجتماعی مسئول سرپرستی فرد دیگری به‌جز خود است.) می‌باشد.

از این قسمت از برنامه می‌توانید برای تکمیل تعداد افراد تحت تکفل فرد استفاده کنید. در این قسمت از برنامه تعداد افرادی که مشمول بیمه می‌شوند و باید حق بیمه مشخص‌شده در قسمت کسور کسر گردد، وارد می‌شود.

 در واقع این پارامتر برای ادارات و سازمان‌هایی که به ازای هر فرد مشمول بیمه رقم ثابتی پرداخت می‌نمایند، باید تکمیل شود.

جهت تکمیل محل اخذ مدرک، مرتبه علمی و نوع همکاری لیستی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این لیست باید قبلاً از طریق منوی تنظیمات تکمیل شده باشد و یا اصلاح شود.

پس از وارد کردن هرکدام از اطلاعات با فشردن کلید (Enter) مکان‌نما به خانه بعدی رفته و این کار تا آخرین خانه ادامه می‌یابد.

‌اکنون برنامه کار ورود اطلاعات فردی آن پرسنل را پایان‌یافته تلقی می‌کند و بعد از ذخیره اطلاعات و برگشت به لیست انتخابی، آماده پذیرفتن شماره پرسنل بعدی جهت ورود شماره جدید و یا اصلاح اطلاعات شماره‌های قبل می‌باشد.

پس از تکمیل اطلاعات فردی می‌توان از طریق فرم معرفی افراد تحت تکفل مشخصات افراد تحت تکفل را که شامل (نام، نام خانوادگی، جنس، نسبت، حذف، اضافه، تکفل، تحصیل، تاریخ تولد، شماره شناسنامه) وارد کرد.

برای حذف یک شماره پرسنل در برنامه دو روش وجود دارد. اگر در فرم ورود اطلاعات فردی نیاز به عدم ثبت اطلاعات واردشده وجود داشته باشد، به‌سادگی و با استفاده از کلید (Esc) می‌توان این کار را انجام داد.

روش دوم در مواردی استفاده می‌شود که شماره پرسنل پیش ‌از این وارد شده و اکنون قصد حذف آن وجود دارد. برای این کار ابتدا شماره پرسنل مورد نظر را از لیست انتخاب نمایید و سپس از کلید حذف که در بالای فرم قرار دارد، استفاده کنید. پس از فشردن کلید حذف پیغام «آیا قصد حذف رکورد را دارید؟(بلی /خیر)» ظاهر می‌شود.

پس از ارائه پاسخ مثبت به سوال فوق و در صورتیکه شماره این پرسنل در فایل‌های ماهیانه محاسبه حقوق و دستمزد وجود نداشته باشد و همچنین سوابقی در فایل‌های وام و پس‌انداز نداشته باشد، پرسنل مورد نظر از فهرست پرسنل شرکت خارج خواهد شد؛ در غیر اینصورت با چاپ پیغام عدم امکان حذف اطلاعات پرسنل اعلام خواهد گردید.

جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم‌افزار حقوق دستمزد شایگان سیستم می‌توانید بروشور محصول را دانلود نمایید:

https://www.shygunsys.net/?wpfb_dl=10

 

چرا نرم افزار حسابداری؟

مدیریت تراکنشات مالی امری زمان‌بر و پر هزینه است. جهت سهولت در مدیریت تراکنشات مالی خود نیازمند یک نرم‌افزار هستید که با استفاده از آن مدیریت، پردازش و ذخیره داده‌ها و تراکنشات به امری کم هزینه، پر سرعت و با دقت تبدیل می‌شود. با یک برنامه حسابداری خوب گزارش‌ها مالی و حسابداری را به صورت جامع و کامل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از برنامه حسابداری جهت انجام امور مالی شخصی و یا امور مالی و حسابداری مربوط به کسب و کارتان می‌توانید استفاده کنید.

یکی از گزارش‌های متنوع و کاربردی برنامه حسابداری حسابگر می‌توان به گزارش‌های تفصیلی شناور اشاره کرد که در بخش گزارش‌ها عمومی حسابداری قابل دسترس هستند و شامل گزارش تفصیلی شناور چند ارزی، دفتر معین تفصیلی شناور، صورت حساب تفصیلی شناور با ارز، دفتر معین تفصیلی شناور (بر اساس معین)، گزارش تراز تفصیلی شناور بر اساس حساب معین، گزارش تراز تفصیلی شناور بر اساس حساب واحد، گزارش مانده حساب تفصیلی شناور بر اساس حساب تفصیلی، گزارش وضعیت مانده حساب تفصیلی شناور، صورت حساب تفصیلی شناور با اطلاعات خرید و فروش، کنترل وضعیت گردش تفصیلی شناور، گزارش تفصیلی شناور با حساب‌های انتخابی، گزارش صورت حساب تفصیلی شناور، گزارش مانده حساب تفصیلی شناور بر اساس حساب تفصیلی، گزارش صورت حساب تفصیلی شناور با اطلاعات خرید و فروش، گردش تفصیلی شناور بدهکار (تک ستونی)، گردش تفصیلی شناور بدهکار (سه ستونی)، گردش تفصیلی شناور بستانکار (تک ستونی) و گردش تفصیلی شناور بستانکار (سه ستونی) است.

از دیگر گزارش‌ها این بخش از نرم افزارحسابگر محصول شرکت شایگان سیستم می‌توان به گزارش‌های سطحی مانده حساب‌ها(صفحه نمایش) اشاره داشت. این بخش از برنامه شامل گزارش سطحی مانده حساب‌های سرگروه، گزارش سطحی مانده حساب‌های گروه، گزارش سطحی مانده حساب‌های معین، گزارش سطحی مانده حساب‌ها و گزارش دفتر معین حساب‌ها است.

گزارش‌های دفاتر حسابداری نیز به شرح زیر است: گزارش دفتر روزنامه، گزارش دفتر کل، گزارش دفاتر حسابداری بر اساس سند، گزارش دفتر معین حساب‌ها، گزارش دفتر روزنامه (روزانه)، گزارش دفتر معین حساب‌ها (با صفحه بندی)، گزارش دفتر روزنامه تجمعی، گزارش دفتر کل تجمعی.

از امکانات منحصر به فرد

نرم افزار حسابداری

حسابگر شایگان سیستم وجود گزارش Fast Report و Quick Report است.

امکان طراحی برای هر گزارش موجود در سیستم وجود دارد. برای طراحی فرم گزارش‌ها در نرم‌افزار حسابداری ابتدا باید گزارش مورد نظرتان را انتخاب کرده و جدید را انتخاب کنید. بعد از تعیین نام فرم گزارش جدیدتان، این فرم در بخش گزارش‌ها شخصی قابل دستیابی و طراحی است.

در حسابگر امکان تغییر فونت نوشته گزارش‌ها به راحتی ممکن است. در واقع شما علاوه بر طراحی فرم مورد نظرتان با استفاده از امکانات موجود در سیستم حسابداری قادر هستید فونت، سایز، حالت نوشته و رنگ آن‌ها را نیز تعیین کنید و به صورت دلخواه آنها را طراحی نمایید. توجه داشته باشید که با تغییر فونت، سایز، حالت نوشته و دیگر موارد ذکر شده در بالا، کلیه گزارش‌ها تغییر می‌کنند.

از امکانات دیگر این برنامه می‌توان به امکان بزرگنمایی نوشته‌های Fast Report اشاره نمود که با این امکان نوشته‌های فرم‌های گزارش‌ها Fast Report با اندازه مشخص شده در این بخش توسط شما (با یک نسبت مساوی) بزرگنمایی می‌شوند.

گزارش‌های دوره‌ای در نرم افزار حقوق دستمزد

خروجی‌های یک برنامه اهمیت بسیار فراوانی در نحوه استفاده و کارایی آن برنامه دارند. لذا با در نظر گرفتن گزارشات بسیار متنوعی که از این برنامه قابل استخراج می‌باشد، سعی گردیده حداکثر بهره‌وری از اطلاعات موجود در این نرم‌افزار به عمل آید.

در این مقاله به بررسی گزارش‌های دوره‌ای در برنامه می‌پردازیم.

گزارش‌های دوره‌ای در این برنامه شامل موارد زیر است:

گزارش‌های وضعیت حقوق

1. گزارشات وضعیت بیمه

لیست بیمه: جهت تهیه لیست حقوق و مزایای کارکنان برای ارائه به سازمان تامین اجتماعی از این گزارش می توان استفاده نمود.

لیست بیمه خلاصه: جهت تهیه لیست حقوق مزایا به همراه اطلاعات مربوط به بیمه به صورت خلاصه استفاده می شود.

خلاصه وضعیت صورت دستمزد، حقوق و مزایای کارکنان: برای تهیه صورت وضعیت مالیات ماهیانه استفاده می‌شود.

2. گزارشات وضعیت مالیات

لیست مالیات: جهت تهیه لیست حقوق و مزایای کارکنان برای ارائه به وزارت امور اقتصاد و دارایی از این گزارش می‌توان استفاده نمود.

لیست مالیات خلاصه: جهت تهیه اطلاعات مربوط به حقوق و مزایا به همراه مالیات محاسبه‌شده استفاده می‌گردد.

لیست حقوق و کارکرد ماهیانه: این گزارش فهرستی از جزئیات تشکیل‌دهنده حقوق پرسنل به صورت ماهیانه را در اختیار می‌گذارد و اطلاعات لیست‌های بیمه و مالیات و گزارش خالص پرداختی‌ها را ارائه می‌نماید.

فیش حقوق: جهت تهیه فیش حقوق کارکنان در فرم‌های گوناگون، این گزارش در نظر گرفته شده است. یکی از فرم‌های فیش حقوق که روی چاپگر ظاهر می‌شود، مطابق با تعریف انجام‌شده در انتخاب (7-5) یا در واقع انتخاب تعریف فرم فیش حقوق می‌باشد.

لیست خالص پرداختی‌ها: اطلاعات مربوط به خالص پرداختی‌ها و روند هر ماه در این گزارش نمایش داده می‌شود.

گزارش ذخیره سنوات پرسنل: جهت تهیه گزارش از لیست ذخیره سنوات هر پرسنل از این گزارش استفاده می‌شود.

گزارش کارت مرخصی پرسنل: جهت بررسی و در اختیار داشتن چگونگی استفاده مرخصی پرسنل، این گزارش قابل تهیه می‌باشد.

گزارش خرید مرخصی پرسنل: لیست مبالغ خرید مرخصی هر پرسنل نمایش داده می‌شود.

گزارش سند حسابداری: گزارشی است مربوط به ثبت سند حسابداری بابت محاسبه حقوق هر ماه.

لیست حقوق و کارکرد کلی: این گزارش فهرستی از جزئیات تشکیل‌دهنده حقوق پرسنل به صورت ماهیانه را در اختیار می‌گذارد و اطلاعات لیست‌های بیمه و مالیات و گزارش خالص پرداختی‌ها را ارائه می‌نماید. این گزارش کامل‌ترین گزارش در زمینه مبانی و نتایج محاسبه حقوق دستمزد و پرسنلی می باشد .

وضعیت حقوق و کارکرد در بازه تاریخی: برای گزارش‌گیری در مورد حقوق و مزایای پرسنلی در یک بازه تاریخی خاص از این گزارش استفاده کنید.

گزارش عیدی: این گزارش پس از انجام محاسبات عیدی قابل تهیه می‌باشند و شامل تمامی موارد مورد نظر (موازین و نتایج) در محاسبات عیدی می‌باشد.

گزارش وضعیت مرخصی در ماه پرسنل: برای گزارش از وضعیت مرخصی هر پرسنل در ماه از این گزارش استفاده می‌گردد.

فیش حقوق Fast Report: این گزارش هم مانند فیش حقوقی قبلی است با این تفاوت که در محیط Fast Report طراحی شده و امکانات بیشتری در اختیار کاربر می‌گذارد.

 

گزارش‌های لیست بن در نرم افزار حقوق دستمزد شرکت شایگان سیستم

لیست بن براساس پرسنل: جهت تهیه لیست بن بر اساس هر پرسنل استفاده می شود

لیست بن بر اساس مرکز هزینه: جهت تهیه لیست بن بر اساس هر مرکز هزینه استفاده می‌شود.

 

گزارش‌های وضعیت وام و پس انداز

گزارش وضعیت وام و اقساط مربوطه: اطلاعات مربوط به هر وام و قسط‌های مرتبط با آن در این گزارش جمع‌آوری می‌شود.

خلاصه وضعیت وام پرسنل: اطلاعات مربوط به وام هر شخص و اقساط آن به صورت جداگانه در این گزارش نمایش داده می‌شود.

گزارش وضعیت پس‌انداز و اقساط مربوطه: اطلاعات مربوط به هر پس انداز و قسط‌های مرتبط با آن در این گزارش جمع‌آوری می‌شود.

خلاصه وضعیت پس‌انداز پرسنل: اطلاعات مربوط به پس‌انداز هر شخص و اقساط آن به صورت جداگانه در این گزارش نمایش داده می‌شود.


گزارش وضعیت و حجم فروش

با برنامه حسابداری شرکت شایگان سیستم امکان نشان‌دار کردن سند حسابداری برای عدم امکان تغییر آن وجود دارد که با این امکان با فعال کردن تیک کنترل سند، بعد از ثبت آن سند امکان تغییر و یا حذف سند دیگر ممکن نیست.

گزارش‌های متنوع موجود در برنامه علت تمایز حسابگر از دیگر محصولات شده است. از گزارش‌های متنوع برنامه حسابگر محصول شرکت شایگان سیستم می‌توان به گزارش‌های وضعیت فروش در حساب‌های دریافتنی اشاره کرد که در این مقاله به بررسی این بخش از گزارش‌های نرم افزار حسابگر پرداخته شده است.

گزارش وضعیت فروش

وضعیت فروش در حساب‌های دریافتنی دارای بخش‌های گزارش‌های حجمی، گزارش‌های نماینده فروش، گذارش وضعیت فروشندگان، گزارش‌های آماری فروش، گزارش‌های سفارش فروش، گزارش‌های فاکتورهای معوق فروش، گزارش خلاصه فاکتور فروش (بر اساس فاکتورها)، گزارش خلاصه فروش روزانه بر اساس فاکتور، گزارش وضعیت فروش به مشتری، گزارش مصرف کالا به طور خلاصه و مشروح و مشتریان بدون خرید در یک بازه است.

گزارش حجم فروش با نرم افزار حسابداری حسابگر

گزارش‌های حجم فروش برنامه دارای زیر بخش‌های گزارش‌های حجم فروش با ارزش افزوده، وضعیت فروش کالا بر اساس تاریخ، گزارش حجم فروش بر اساس شماره فاکتور، اقلام موجودی، گزارش حجم فروش بر اساس تاریخ، مشتری، گزارش حجم فروش کاربران، حجم فروش اقلام موجودی بر اساس ماه، انبار، گزارش حجم فروش بر اساس سطح حساب انتخابی، گزارش فروش سه ماهه، گزارش فروش سه ماهه مشروح بر اساس کالا، گزارش فروش سه ماهه خلاصه بر اساس نوع هزینه ثابت، گزارش حجم فروش بر اساس تاریخ و مشتری، بر اساس مشتری و کالا، بر اساس تفصیلی شناور و کالا، حجم فروش اقلام موجودی بر اساس سطح قیمت انتخابی، بر اساس مشتری و انبار، حجم فروش دوره‌ای فروش، گزارش حجم فروش بر اساس اقلام موجودی، حجم فروش بر اساس گروه‌بندی کالا، بر اساس فاکتور، محل، تاریخ، مشتری و کاربران است.

با برنامه حسابگر امکان تهیه بیش از 1500 نوع گزارش متنوع وجود دارد که استفاده از این گزارش‌های کمک بسزایی در رونق کسب و کار شما دارد چرا که استفاده به موقع از این گزارش‌ها تصمیمات مالی را برای مدیران آسان‌تر می‌نماید.

گزارش‌های فاکتورهای معوق فروش دارای بخش‌های گزارش فاکتورهای معوق، گزارش فاکتورهای معوق بر اساس نام حساب، نماینده فروش، وضعیت حساب و فاکتورهای سررسید شده، تجزیه سنی بدهی مشتریان است.

زیر بخش‌های گزارش‌های آماری فروش شامل گزارش‌های سود، مقایسه‌ای، تخفیفت فاکتور، هزینه‌های فاکتور، پرفروش‌ترین کالا، کم‌فروش ترین کالا، پر خرید ترین مشتری، کم خرید ترین مشتری، تخفیف فاکتورها، لیست مشتریانی که فاکتور فروش ندارند، گزارش تخفیف ردیف فاکتورها، گزارش عدم ویزیت مشتری‌ها است.

روش کار در برنامه حسابگر در بخش گزارشات به این صورت است که بعد از انتخاب گزارش مورد نظر برای هر گزارش فیلدهایی وجود دارد که بر اساس آن‌ها می‌توان گزارش‌گیری را انجام داد همچنین تمامی گزارش‌های حسابگر قابلیت ارسال به اکسل را دارند و در ارسال به اکسل امکان ارسال کلیه فیلدها و یا فقط فیلدهای قابل مشاهده در بخش گزارش‌های وجود دارد که استفاده از این امر با استفاده از مدیریت فیلدها فراهم می‌آید.

 

معرفی برنامه حسابداری تحت وب Cyber Web

با استفاده از نرم افزار حسابداری کلیه امور مالی و حسابداری خود را انجام دهید.

استفاده از برنامه حسابداری باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در مدیریت امور مالی و حسابداری می‌شود.



با نرم افزار حسابداری تحت وب Cyber Account امکان استفاده از برنامه به صورت مبتنی بر وب وجود دارد که از امکانات آن می‌توان به دسترسی آسانش با نرم افزار حسابداری حسابگر نسخه 9 اشاره کرد.

این برنامه مناسب برای شرکت‌های دارای دفاتر و شعب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انبارها و دپوهای مستقر در نقاط مختلف نمایندگی‌ها و صنایع دارای کارگاه‌های تولیدی در مراکز مختلف است.

با استفاده از برنامه حسابداری تحت وب Cyber Account تمامی اطلاعات وارد شده در بانک اطلاعاتی حسابگر نسخه 9 و یا بالاتر ذخیره شده و شرایط مناسبی را برای دسترسی مدیران به وضعیت کارکرد شعب و نقاط مختلف کاری فراهم می‌آورد.

امکان ورود به برنامه از طریق مرورگرهای اینترنتی وجود دارد. با این برنامه شما قادر به استفاده از گزارش‌ها متنوع Real Time نیز هستید.

نرم افزار حسابداری حسابگر دارای کلیدهای میانبر زیادی است و نرم افزار حسابداری تحت وب Cyber Web دارای کلیدهای میانبر اختصاصی برای راحتی کار کاربران است.

این برنامه دارای طراحی واکنش‌گرا است و با استفاده از این برنامه امکان جلوگیری از ورود در خارج از ساعات کاری و همچنین امکان ارسال پیام کوتاه پس از ورود نیز وجود دارد.

با داشبورد برنامه مبتنی بر وب گزارش‌ها و نمودارهای مفید و مختصر از وضعیت فروش و مالی شرکت خود را مشاهده نمایید.

مدیریت پیشرفته در برنامه حسابگر تحت وب از امکانات منحصر به فرد این برنامه است که مدیریت پیشرفته کاربران جهت دسترسی به بخش‌های مختلف فعالیت در برنامه از جمله ثبت اطلاعات، اصلاح اطلاعات، گزارش‌ها، اطلاعات دوره‌های مالی مختلف، همراه با محدودیت زمانی، ورود کاربران از نظر ساعات کار (ورود و خروج) و روزهای کاری وجود دارد همچنین امکان مشاهده فعالیت کاربر و مدیریت آن توسط سرپرست نیز وجود دارد.

امکان فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای با تخصیص رمز دوم (توکن نرم افزاری) از امکانات برنامه حسابگر تحت وب است.

این برنامه دارای دفتر تلفن پیشرفته، نسخه تک زبانه و دو زبانه (امکان استفاده با قابلیت تک زبانه (فارسی) و دو زبانه (فارسی و انگلیسی) با تهیه حسابگر نسخه9 چند زبانه)، امکان طراحی گزارش‌ها شخصی متنوع از بخش‌های مختلف برنامه، امکان انبارگردانی با ثبت و ویرایش موارد مغایرت و صدور فاکتور تعدیل، بانک اطلاعاتی جامع از مشتریان و سایر حساب‌های موجود با مشخصات کامل و تفکیک شده همراه با انواع گزارش‌ها کاربردی در دفتر تلفن است.

از دیگر امکانات حسابگر تحت وب می‌توان به تعیین انواع نقش برای کاربران با تعیین دسترسی به امکانات اشاره نمود.